I WHISPERED, I am too young

Love is the crooked thing There is nobody wise enough
To find out all that is in it For he would be thinking of love
Till the stars had run awayAnd the shadows eaten the moon.
Ah , penny , brown penny , brown pennyOne cannot begin it too soon.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWilliam Butler Yeats

2010年2月15日 星期一

DELETE

五個月了
諷刺的是妳跟他的紀念日是剛好滿五個月的日子
本來要拿給你的信和禮物
在我知道一切以晚時
我把他們放在抽屜裡
拿出唯一可以觸碰到回憶的禮物懷念妳
一頁頁,細細的用指尖品嘗最後一次的想念

我知道它以不屬於我
讓它回去夢想的發源地是它歸宿
而我不會回頭,也將不會再思念
只希望
第七個願望能夠實現

0 個人回應: